Growth Hacker(s)

 

Het doel van growthhackingstrategieën is over het algemeen om zoveel mogelijk gebruikers of klanten te werven terwijl u zo weinig mogelijk uitgeeft. Een growthhacking-team bestaat uit marketeers, ontwikkelaars, ingenieurs en productmanagers die zich specifiek richten op het opbouwen en betrekken van de gebruikersbasis van een bedrijf. De typische growthhacker richt zich vaak op het vinden van slimmere, goedkope alternatieven voor traditionele marketing, b.v. gebruik van sociale media, virale marketing of gerichte advertenties in plaats van advertenties te kopen via meer traditionele media zoals radio, krant en televisie.Growthhacking komt vooral voor bij startups, wanneer het doel is om product / market-fit te vinden of een snelle groei te bereiken in de vroege stadia van het lanceren van een nieuw product of een nieuwe dienst op de markt.

Werkgevers kunnen zich abonneren op ons platform om hun innovatie portfolio, innovatienieuws en vacatures te delen met stakeholders en innovatieprofessionals.

Copyright ©  2021 Concept Innovation

Inloggen

Log in met LinkedIn
Of log handmatig in

Inloggen Mislukt

Registreren

|

Wachtwoord vergeten?

Nieuwsbrief ontvangen?

Laat je gegevens hier achter en we houden je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!