Personal Brand

home-stack-img1
1 reactie
Deel dit met je vrienden:

Tegenwoordig is het niet langer de vraag of men zichzelf als een merk beschouwt. De vraag is veel meer in welke stappen men zijn of haar merk brandt en onderhoudt. Vrijwel iedereen laat  een digitale footprint achter en zij die willen opvallen in de massa, vertellen hun eigen authentieke verhaal over hun persoonlijke vaardigheden en de eigenschappen die ze onderscheiden van de competitie.

Millennials, die actief zijn op veel sociale netwerken, zijn niet verslaafd aan het internet, maar zijn gewoon hun eigen full-time merkmanagers. Met een goed ontwikkelde online aanwezigheid versterken zij hun reputatie en creëren daarbij transparantie over de eigen vaardigheden en persoonlijkheid.

Potentiële werkgevers en partners scheiden ook het kaf van het het koren met behulp van online imago. In het verleden ging het om wie jij kende, nu gaat over wie JOU kent.

Hoe ga je als organisatie om met de trend ‘personal branding’? Laat het ons weten via een reactie hieronder!

Tags

Gerelateerde blogs

1 reactie
    • Rowan Blom
      jun 30, 2017 15:31 pm Reageren

      Interessant artikel!

Laat een reactie voor ons achter